KOMISIJA ZA KAKOVOST
Komisija za kakovost, ki dela na vzgojno-izobraževalnem področju, je skrbela za uvajanje elementov in merljivih kriterijev kakovosti dela na šoli, poskušala pa je tudi razviti smernice za vzpostavitev celovitega sistema ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti dela na šoli.
Komisija za kakovost je opravljala naslednje naloge:
- ustvarjanje razmer za uveljavljanje in razvijanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela na šoli;
- razvijanje kazalnikov kakovosti in meril za vrednotenje kakovosti;
- načrtovanje in organiziranje spremljanja ter zagotavljanja kakovosti na šoli;
- sprotno spremljanje in ocenjevanje kakovosti ter učinkovitosti dela na šoli;
- sodelovanje z organi šole, s strokovnimi organi, pristojnimi za kakovost na državni ravni;
- priprava poročila o evalvaciji kakovosti za obravnavo na pristojnih organih zavoda in na državni ravni;
- opravljanje drugih nalog po odločitvi pristojnih organov v skladu z zakonom.
Kakovostna šola temelji na kakovostnem učnem okolju, ki sestoji iz ustreznih materialnih pogojev, dobro usposobljenih vzgojno-izobraževalnih kadrov, primernih odnosov med učitelji in dijaki ter med učitelji in med dijaki.
Srednja šola za storitvene dejavnosti si je za doseganje kakovosti zastavila dva osnovna cilja, zmanjšanje izostankov dijakov od pouka in s tem izboljšanje učnega uspeha dijakov. Uresničitev teh ciljev je mogoča, če šola razpolaga z visoko strokovno podkovanim kadrom (samoizobraževanje vsakega posameznega učitelja na strokovnem in pedagoškem področju, skupno izobraževanje za zaposlene, izmenjava dobrih praks …) ter kakovostnim učnim okoljem. V učni proces je potrebno uvajati aktivne metode poučevanja in na tak način mnogo bolj povečati aktivnost dijakov ter njihovo vlogo v procesu izobraževanja.
V ta namen je komisija za kakovost pripravila smernice za strokovne aktive ter izpeljala spletno anketiranje EPOS – samoevalvacija, s katero šola in vsak posameznik potrdi dobre prakse, hkrati pa služi kot izhodišče za načrtovanje sprememb in napredka tako na nivoju posameznika kot šole.
Komisijo za kakovost na Srednji šoli za storitvene dejavnosti in logistiko sestavljajo:
- Saša Lešnik Križnik, učiteljica splošnoizobraževalnih predmetov/predsednica;
- Metka Hojnik Verdev, učiteljica splošnoizobraževalnih predmetov;
- Valentin Punčoh, učitelj splošnoizobraževalnih predmetov;
- Matic Turnšek, učitelj strokovnih predmetov;
- Lucija Šolinc-Ovtar, učiteljica splošnoizobraževalnih predmetov;
- predstavnik dijakov;
- predstavnik staršev;
- dva predstavnika delodajalcev.
Komisija za kakovost