Page 163 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 163
Erasmus+ CHALLENGER
V letošnjem šolskem letu se je zaključil projekt Challenger, katerega namen je bil usposobiti učitelje in
dijake za iskanje inovativnih idej ter njihovo realizacijo. Poudarek je bil na iskanju splošnokoristnih inovacij
in izdelavi poslovnega načrta za vpeljavo idej v realnost. Izobraževanje je poskrbelo, da je učitelje in dijake
opremilo z znanjem in veščinami, kako razmišljati inovativno, prepoznati različne vloge v ustvarjalnem
timu in predstaviti rešitve morebitnim investitorjem in širši javnosti.
Dve skupini dijakov iz naše šole so na plenarnem delu pred komisijo predstavili svoji dve ideji, in sicer
logisti so predstavili poslovni model opremljanja nakupovalnih centrov s pisavo za slepe in slabovidne ter
z zvokovnimi sporočili, avtoserviserji pa razvoj digitalne aplikacije za avtošole, ki racionalizira delo in
vodenje dokumentacije le-te. Dodana vrednost projekta je tudi komuniciranje vseh sodelujočih v
angleškem jeziku, saj je projekt mednaroden.
Lucija Zidanski
NAJ DIJAK in NAJ DIJAKINJA 2024/25
Vsako leto izmed številnih talentiranih, predanih in uspešnih dijakov izstopajo posamezniki, ki s svojim
trudom, znanjem, vrednotami in odnosom do soljudi pustijo poseben pečat. V tej številki letnega poročila
s ponosom predstavljamo »naj dijake« naše srednje šole – tiste, ki so s svojo vztrajnostjo, zavzetostjo in
navdihujočim zgledom zasluženo prejeli to posebno priznanje.
Laskav naziv so prejeli: Živa Perovec iz razreda 4. A1, Gašper Turk iz razreda 4. P1 in Maruša Kroflič iz
razreda 4. A1. Več o njih si lahko preberete v prispevku Svet eDinstvenih Legend.
Rosana Jordan
163