Page 162 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 162

poznavanje  Evropske  unije  med  dijaki  in  učitelji  ter  spodbujati  aktivno  državljanstvo  in  razumevanje
            evropskih vrednot.
            Ključne izvedene aktivnosti:
            1.  Obeležitev dneva Evrope – 9. maj 2025:
                Dijaki so v okviru dneva Evrope sodelovali pri pripravi predstavitev držav članic EU, sodelovali v kvizu
                o EU in obiskali razstavo o evropskih simbolih in vrednotah. V aktivnosti so bile vključene tudi
                pogovorne delavnice o vlogi mladih v evropski prihodnosti.
            2.  Ekskurzija v Ljubljano – obisk Hiše EU (2. april 2025):
                Izvedli smo poučno ekskurzijo v Hišo EU, kjer so dijaki sodelovali v interaktivnih predstavitvah o
                delovanju evropskih institucij ter v razpravi o pomenu sodelovanja mladih v demokratičnih procesih.
            3.  Vključevanje vsebin EU v pouk družboslovja in ETE:
                Učitelji so v redni pouk vključili teme, povezane z evropskimi integracijami, institucijami, človekovimi
                pravicami, državljanskimi dolžnostmi in aktualnim političnim dogajanjem v EU. Dijaki so ustvarjali
                plakate, predstavitve in sodelovali v analizi virov.
            4.  Sodelovanje z Mladinskim centrom Celje:
                Skupaj smo izvedli delavnice o aktivnem državljanstvu, pomenu EU za vsakdan posameznika in o
                vrednotah, ki jih spodbuja Evropska unija. Delavnice so bile praktično naravnane in prilagojene
                razumevanju dijakov poklicnih programov.


            Dijaki so izboljšali svoje razumevanje zgodovine in strukture EU ter pridobili znanja, uporabna tudi pri
            drugih predmetih (npr. geografija, zgodovina, etika).























                                                                             Natalija Ambrožič
                                                           162
   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167