Page 146 - LETNO POROČILO 2022-23
P. 146

Na prireditvi, ki jo je z zvoki harmonike popestril Miha Plevčak, smo  osvetlili zgodbo in knjižne junake. V

            pogovoru o različnih težavah, s katerimi se srečujejo srednješolci, pa je sodelovala tudi šolska svetovalna
            delavka Tanja Gabršček.
                                                                                                 Jožica Škorja



                                    TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA


            Teden vseživljenjskega učenja (TVU) je najvidnejša promocijska kampanja na področju izobraževanja in

            učenja v Sloveniji. Z njim se opozarja na pomembnost učenja v vseh življenjskih obdobjih. V letošnjem letu
            je projekt potekal od 15. maja do 18. junija in je bil oblikovan kar iz dvanajstih skupnih tem. Evropska
            komisija je leto 2023 proglasila za »evropsko leto spretnosti«, zato je bila to tudi krovna tema letošnjih
            tednov vseživljenjskega učenja. Na to temo smo na povabilo Celjskega mladinskega centra sodelovali na
            Tržnici spretnosti, ki je potekala 7. junija v prostorih Regijskega študijskega središča. Prikazali smo frizerske
            spretnosti naših dijakov.  Kot  drugo skupno  temo smo izbrali  Vključenost  in  izzivi  večkulturnosti.  S  to
            tematiko smo sodelovali z Osnovno šolo Glazija, ki smo jo obiskali v petek, 26. maja. Njihovi varovanci so
            se preizkusili v prepletanju las v kite, naši dijaki pa so jim uredili pričeske. V ponedeljek, 29. maja, smo z
            dijaki programa  frizer obiskali  CUDV Dobrna. Z obiskom varovancev  v  obeh  ustanovah  smo  prikazali
            priložnost za vključevanje vseh ranljivih skupin v učenje, izobraževanje in posredovanje znanja. Poleg tega
            smo se v okviru projekta medgeneracijsko sodelovanje povezali še z Zavodom za pomoč pri celostnem

            razvoju otrok, Montessori vsakdan Nova Cerkev. Tudi njim smo predstavili program frizer in otrokom dali
            možnost, da poskusijo s svojimi malimi prsti oblikovati pričeske.

            Vse oblike sodelovanja so tudi našim dijakom prinesle uvid v posebno in drugačno življenje ranljivih skupin.
            Ne dvomim, da smo s tem pripomogli k večji medsebojni strpnosti in razširili obzorja naših dijakov.










                                                           146
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151