Page 142 - LETNO POROČILO 2022-23
P. 142
PROJEKTNO DELO
DVIG DIGITALNE KOMPETENTNOSTI
Vseslovenskemu projektu, v katerega je vključenih 220 vzgojno-izobraževalnih ustanov, smo se pridružili
v šol. letu 2021/22, večino operativnih nalog pa smo opravili v tem šolskem letu. Projekt je voden s strani
Zavoda za šolstvo RS, Arnes-a in Ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter financiran s strani Evropske
unije.
Namen projekta Dvig digitalne kompetentnosti je izboljšati kakovost in učinkovitost izobraževanja in
usposabljanj ter spodbujati razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja in poučevanja, ki bodo
prispevali k dvigu digitalnih kompetenc vodstvenih in strokovnih delavcev ter dijakov.
Cilj projekta je razvoj prožnejših oblik učenja s pomočjo rabe digitalnih tehnologij na šoli ter s tem
spodbujanje strokovnih delavcev za reflektivno prakso, načrtovanje ter spopolnjevanja in nadgradnje
lastnega strokovnega razvoja (digitalnih strategij, digitalnih kompetenc strokovnih delavcev in dijakov).
Za šolsko leto 2022/23 smo izpostavili dve prednostni nalogi, ki sta izhajali iz opravljene samoevalvacije
Selfie v mesecu marcu 2022. Samoevalvacija je pokazala, da smo na naši šoli zelo močni na področju
izobraževanja v zvezi z uporabo digitalnih tehnologij in imamo pozitiven odnos do novosti, zato smo to
področje želeli še okrepiti. Kot šibkejša točka pa se je izkazala uporaba digitalnih tehnologij pri preverjanju
in ocenjevanju znanja, zato smo si postavili nalogo izboljšanja tega področja pedagoškega dela. Ob tem
pa smo izpostavili še komuniciranje s pomočjo digitalne tehnologije kot ključni dejavnik uporabe sodobne
tehnologije. Pozornost smo želeli posvetiti pravilnemu in ustreznemu komuniciranju s pomočjo digitalnih
rešitev, kot so elektronska pošta, klepetalniki in video klici.
Naši prioritetni nalogi sta bili torej izboljšanje digitalnih kompetenc učiteljev in vključevanje digitalne
tehnologije v preverjanje znanja. Na podlagi teh izhodišč smo v mesecu septembru pripravili digitalno
strategijo, s katero smo natančneje opredelili naloge za doseganje naših ciljev.
142