Page 142 - LETNO POROČILO 2022-23
P. 142

PROJEKTNO DELO



                                     DVIG DIGITALNE KOMPETENTNOSTI








            Vseslovenskemu projektu, v katerega je vključenih 220 vzgojno-izobraževalnih ustanov, smo se pridružili
            v šol. letu 2021/22, večino operativnih nalog pa smo opravili v tem šolskem letu. Projekt je voden s strani
            Zavoda za šolstvo RS, Arnes-a in Ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter financiran s strani Evropske
            unije.
            Namen projekta  Dvig  digitalne  kompetentnosti  je  izboljšati  kakovost  in  učinkovitost  izobraževanja  in
            usposabljanj ter spodbujati razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja in poučevanja, ki bodo
            prispevali k dvigu digitalnih kompetenc vodstvenih in strokovnih delavcev ter dijakov.
            Cilj projekta  je  razvoj  prožnejših  oblik  učenja  s  pomočjo  rabe  digitalnih  tehnologij  na  šoli  ter  s  tem
            spodbujanje  strokovnih  delavcev  za  reflektivno  prakso,  načrtovanje  ter  spopolnjevanja  in  nadgradnje
            lastnega strokovnega razvoja (digitalnih strategij, digitalnih kompetenc strokovnih delavcev in dijakov).
            Za šolsko leto 2022/23 smo izpostavili dve prednostni nalogi, ki sta izhajali iz opravljene samoevalvacije
            Selfie v mesecu marcu 2022. Samoevalvacija je pokazala, da smo na naši šoli zelo močni na področju
            izobraževanja v zvezi z uporabo digitalnih tehnologij in imamo pozitiven odnos do novosti, zato smo  to
            področje želeli še okrepiti. Kot šibkejša točka pa se je izkazala uporaba digitalnih tehnologij pri preverjanju
            in ocenjevanju znanja, zato smo si postavili nalogo izboljšanja tega področja pedagoškega dela. Ob tem
            pa smo izpostavili še komuniciranje s pomočjo digitalne tehnologije kot ključni dejavnik uporabe sodobne
            tehnologije. Pozornost smo želeli posvetiti pravilnemu in ustreznemu komuniciranju s pomočjo digitalnih
            rešitev, kot so elektronska pošta, klepetalniki in video klici.
            Naši  prioritetni  nalogi  sta  bili  torej  izboljšanje  digitalnih  kompetenc  učiteljev  in  vključevanje  digitalne
            tehnologije v preverjanje znanja. Na podlagi teh izhodišč smo v mesecu septembru pripravili digitalno
            strategijo, s katero smo natančneje opredelili naloge za doseganje naših ciljev.

                                                           142
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147