Page 48 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 48

osebnostjo v svetu športa, ki je v dosedanji karieri veliko časa preživela v tujini in je predstavila oz. pripravila
            primerjavo  življenja  in  šolanja  v  različnih  kulturah,  s  katerimi  je  bila  v  stiku.  Drugi  dan  srečanja  je  bil
            namenjen predstavitvam prispevkov strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju,  letos jih je bilo 41.
            Predstavljenih je bilo mnogo primerov dobrih praks s področja trajnosti in njene uvedbe v šolski učni načrt
            in pouk, spoznali smo uporabo umetne inteligenc in kako lahko poteka pouk z njeno pomočjo. Kar nekaj
            predstavitev  je  obravnavalo  pomen  napačnih  informacij  in  lažnih  novic,  ter  kako  učence  pripraviti  in
            opolnomočiti  z  znanjem,  da  le  te  spoznajo.  Za  predah  pred  zaključkom  simpozija  sta  poskrbeli  dve
            delavnici. Udeleženci so se lahko priključili zvočni terapiji ali reševali uganke v sobi pobega. Dogodek je
            zaključil dr. Tonček Kregar ki je v pogovoru z gostom  Jernejem Dirnbekom – Dimekom poudaril bojazen
            pred pretirano uporabo digitalne tehnologije, predvsem v smislu razvrednotenja pristnih medčloveških

            odnosov in škodljivega vpliva na razvoj osebnosti.


























                                                                                         Ksenja Rožanski Fidler
                                                           48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53