Page 48 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 48
osebnostjo v svetu športa, ki je v dosedanji karieri veliko časa preživela v tujini in je predstavila oz. pripravila
primerjavo življenja in šolanja v različnih kulturah, s katerimi je bila v stiku. Drugi dan srečanja je bil
namenjen predstavitvam prispevkov strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju, letos jih je bilo 41.
Predstavljenih je bilo mnogo primerov dobrih praks s področja trajnosti in njene uvedbe v šolski učni načrt
in pouk, spoznali smo uporabo umetne inteligenc in kako lahko poteka pouk z njeno pomočjo. Kar nekaj
predstavitev je obravnavalo pomen napačnih informacij in lažnih novic, ter kako učence pripraviti in
opolnomočiti z znanjem, da le te spoznajo. Za predah pred zaključkom simpozija sta poskrbeli dve
delavnici. Udeleženci so se lahko priključili zvočni terapiji ali reševali uganke v sobi pobega. Dogodek je
zaključil dr. Tonček Kregar ki je v pogovoru z gostom Jernejem Dirnbekom – Dimekom poudaril bojazen
pred pretirano uporabo digitalne tehnologije, predvsem v smislu razvrednotenja pristnih medčloveških
odnosov in škodljivega vpliva na razvoj osebnosti.
Ksenja Rožanski Fidler
48