Page 42 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 42
JAKA ŠPACAPAN, 1. P1
»Sem Jaka Špacapan, dijak 1. P1 razreda. Že od nekdaj me zanimajo vlaki in
vse, kar je povezano z železniškim prometom, zato je bila edina logična
izbira nadaljevanja šolanja prav Logistika. Razredničarka mi je zaupala delo
razrednega blagajnika, saj sem zelo zanesljiva oseba in se marsikdo zanese
name. Vse svoje naloge opravim po svojih najboljših močeh.
Če bi vprašali moje starše, sem vsestranski, kajti zanimajo me različne
dejavnosti. Že v osnovni šoli sem sodeloval v ekipi prve pomoči, v letošnjem
letu pa sem znanje le še nadgradil in opravil izpit za bolničarja prve pomoči
pri Rdečem križu. Zelo rad pomagam drugim, kadar potrebujejo pomoč -
ne le sošolcem pri šolskih obveznostih, ampak tudi starejšim oz. komur koli.
Sem član prostovoljnega gasilskega društva v domačem kraju. Redno se
udeležujem gasilskih tekmovanj in na njih skupaj z ekipo dosegamo vidne
uspehe. Letos smo dosegli prvo mesto na regijskem tekmovanju in se tako
uvrstili na državno tekmovanje. Poleg vseh aktivnosti, ki jih zelo resno in z
veseljem opravljam, sem tudi srednješolsko izobraževanje vzel zelo resno in z
vestnim učenjem dosegel odličen učni uspeh. Pri tem so mi pomagale moje značajske lastnosti, predvsem
natančnost, marljivost in vztrajnost.«
KAI KOLENC, 3. A1
»Kai je vsestranska osebnost, ki v življenju išče ravnovesje med
kulturo in športom. Navdušenje nad odbojko in pretekla
vključenost v nogomet pričata o športni zavzetosti in vztrajnosti. S
tekmovalnim duhom in predanostjo pomembno prispeva k uspehu
ekipe. Prav tako izraža močno strast do plesa, ki ponuja svobodo
izražanja skozi gibanje in glasbo – vsako priložnost izkoristi za
deljenje te ljubezni do umetnosti gibanja.
Ob športnih dosežkih dejavno sodeluje tudi na kulturnem
področju. Sodelovanje na šolskem radiu, nastopanje na prireditvah
in zanimanje za gledališče kažejo na širok spekter interesov in željo
po ustvarjalnem izražanju.
Izstopa ne zaradi želje po pozornosti, temveč zaradi iskrene
energije in navdušenja, ki ju vlaga v vsako nalogo. V razredu
prispeva k pozitivnemu vzdušju ter ohranja dobre odnose s sošolci
42