Page 149 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 149

TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA



            Teden vseživljenjskega učenja je največja promocijska kampanja učenja in izobraževanja v Sloveniji, ki jo
            vodi Andragoški center Slovenije v sodelovanju s številnimi ustanovami in posamezniki doma in v tujini.
            Spodbuja učenje v vseh življenjskih obdobjih in vlogah, ki jih posameznik prevzema – kot oseba, zaposleni
            in član skupnosti.
            V letošnjem letu je projekt »Tedni vseživljenjskega učenja« potekal od 12. maja do 15. junija 2025 pod
            geslom  »Slovenija,  učeča  se  dežela«,  ki  poudarja  pomen  znanja,  kulture,  sodelovanja, zdravja in
            trajnostnega razvoja. V tem obdobju smo se osredotočili na temeljne vrednote TVU, ki so usmerjale naše
            aktivnosti. Letos smo izbrali dve vrednoti, pod katerima smo oblikovali delavnice:
            V torek, 13. 5. 2025, smo pod okriljem vrednote skupnost v sožitju izvedli delavnico Ko pričeska spregovori
            skozi čut. Dijaki frizerskega programa Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko so sodelovali z
            Medobčinskim društvom slepih in slabovidnih Celje. Urejanje pričesk je potekalo na poseben način – s
            poudarkom na dotiku, poslušanju in prilagajanju potrebam posameznika. Frizerske storitve so postale most
            med  svetovoma,  kjer  sta  čut  in  beseda  nadomestila  pogled.  Namen  delavnice  je  bil  omogočiti
            enakovredno in spoštljivo sodelovanje, ki presega meje običajne komunikacije. Dne 19. 5. 2025 nas je
            vrednota mir in enakost vodila pri izvedbi delavnice Z roko v roki skozi generacije, kjer smo  obiskali Dom
            ob Savinji Celje. Za stanovalce doma smo izvajali osnovne frizerske storitve – striženje, česanje in urejanje
            pričesk. Delavnica je bila usmerjena v medgeneracijsko sodelovanje, spodbujanje empatije in vključevanje
            mladih v lokalno skupnost.
            Vse oblike sodelovanja so našim dijakom prinesle dragocene izkušnje ter priložnosti za razvoj empatije,
            spoštovanja in medčloveških vezi, ki jih današnji svet še kako potrebuje. Prepričana sem, da nas je ta
            izkušnja obogatila tako na poklicni kot osebni ravni. S strokovnim delom v resničnem okolju so dijaki
            nadgrajevali  svoje  znanje,  hkrati  pa  s  srčnostjo  in  odprtostjo  prispevali  k  bolj  povezani,  pravični  in
            vključujoči družbi.








                                                           149
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154