Page 149 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 149
TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA
Teden vseživljenjskega učenja je največja promocijska kampanja učenja in izobraževanja v Sloveniji, ki jo
vodi Andragoški center Slovenije v sodelovanju s številnimi ustanovami in posamezniki doma in v tujini.
Spodbuja učenje v vseh življenjskih obdobjih in vlogah, ki jih posameznik prevzema – kot oseba, zaposleni
in član skupnosti.
V letošnjem letu je projekt »Tedni vseživljenjskega učenja« potekal od 12. maja do 15. junija 2025 pod
geslom »Slovenija, učeča se dežela«, ki poudarja pomen znanja, kulture, sodelovanja, zdravja in
trajnostnega razvoja. V tem obdobju smo se osredotočili na temeljne vrednote TVU, ki so usmerjale naše
aktivnosti. Letos smo izbrali dve vrednoti, pod katerima smo oblikovali delavnice:
V torek, 13. 5. 2025, smo pod okriljem vrednote skupnost v sožitju izvedli delavnico Ko pričeska spregovori
skozi čut. Dijaki frizerskega programa Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko so sodelovali z
Medobčinskim društvom slepih in slabovidnih Celje. Urejanje pričesk je potekalo na poseben način – s
poudarkom na dotiku, poslušanju in prilagajanju potrebam posameznika. Frizerske storitve so postale most
med svetovoma, kjer sta čut in beseda nadomestila pogled. Namen delavnice je bil omogočiti
enakovredno in spoštljivo sodelovanje, ki presega meje običajne komunikacije. Dne 19. 5. 2025 nas je
vrednota mir in enakost vodila pri izvedbi delavnice Z roko v roki skozi generacije, kjer smo obiskali Dom
ob Savinji Celje. Za stanovalce doma smo izvajali osnovne frizerske storitve – striženje, česanje in urejanje
pričesk. Delavnica je bila usmerjena v medgeneracijsko sodelovanje, spodbujanje empatije in vključevanje
mladih v lokalno skupnost.
Vse oblike sodelovanja so našim dijakom prinesle dragocene izkušnje ter priložnosti za razvoj empatije,
spoštovanja in medčloveških vezi, ki jih današnji svet še kako potrebuje. Prepričana sem, da nas je ta
izkušnja obogatila tako na poklicni kot osebni ravni. S strokovnim delom v resničnem okolju so dijaki
nadgrajevali svoje znanje, hkrati pa s srčnostjo in odprtostjo prispevali k bolj povezani, pravični in
vključujoči družbi.
149