Page 41 - LETNO POROČILO 2022-23
P. 41

KAKOVOST NA ŠOLI


            Kakovostna šole je pomembna za vse udeležence v izobraževalnem procesu - učence, učitelje, starše.
            Pokazatelj  kakovostne  šole  so  številni  dejavniki,  ki  vključujejo  dosežke  učencev,  kakovost  poučevanja,
            zadovoljstvo staršev in učencev ter sodelovanje z lokalno skupnostjo, CPI in ZRSŠ.
            Srednja šola za storitvene dejavnosti si je za doseganje kakovosti zastavila dva osnovna cilja, zmanjšanje
            izostankov dijakov od pouka in s tem izboljšanje učnega uspeha dijakov. Uresničitev teh ciljev je mogoča,
            če šola razpolaga z visoko strokovno podkovanim kadrom (samoizobraževanje vsakega posameznega
            učitelja na strokovnem in pedagoškem področju, skupno izobraževanje za zaposlene, izmenjava dobrih
            praks …) ter s kakovostnim učnim okoljem.
            Na  podlagi  analize  rezultatov  spletnega anketiranja EPOS  2021 (samoevalvacija,  s  katero  šola  in  vsak
            posameznik potrdi dobre prakse, hkrati pa služi kot izhodišče za načrtovanje sprememb in napredka tako
            na nivoju posameznika kot šole) smo v komisiji za kakovost v sodelovanju z ravnateljico in učiteljskim
            zborom pripravili akcijski načrt uvajanja izboljšav ter dejavnosti za razvoj kakovosti:
                -   skupno izobraževanje z delavnicami – Almin dom na Svetini: Vzgojno-izobraževalni zavod Višnja
                    Gora in Društvo za mediacijo in komunikacijo (18. 11. 2022);
                -   kolegialna izmenjevalnica - predstavitev dobrih praks aktivov (19. 11. 2022);
                -   EPoS – spletno anketiranje (marec, 2023);
                -   analiza rezultatov spletnega anketiranja EPOS 2023 (maj 2023);
                -   primerjava rezultatov EPoS 2021 z EPoS 2023 (junij 2023);
                -   izdelava akcijskega načrta uvajanja izboljšav (junij 2023);
                -   mentorstvo razrednikom začetnikom;
                -   srečanja in izmenjava dobrih praks med učitelji začetniki;
                -   aktivni odmori (šport, sproščanje/druženje v atriju, v šolski knjižnici …);
                -   ETA – vključevanje vsebin, ki spodbujajo pozitivne medosebne odnose;
                -   sprotno spremljanje pouka - sprotno preverjanje ciljev v učnem procesu;
                -   kolegialne hospitacije.
            Komisijo za kakovost na Srednji šoli za storitvene dejavnosti in logistiko sestavljajo:
                -   Saša Lešnik Križnik, učiteljica splošnoizobraževalnih predmetov /predsednica;
                -   Meta Hojnik Verdev, učiteljica splošnoizobraževalnih predmetov;
                -   Valentin Punčoh, učitelj splošnoizobraževalnih predmetov, pomočnik ravnateljice;
                -   Matic Turnšek, učitelj strokovnih predmetov;
                -   Lucija Šolinc Ovtar, učiteljica splošnoizobraževalnih predmetov;
                                                            41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46