Page 55 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 55

Na spletnih straneh smo objavili intervju z Marušo, vajeno javnega nastopanja in tudi sicer odlično dijakinjo,
            Živa, ravno tako odličnjakinja na vseh področjih, pa je želela, da intervju z njo ostane samo med nami, v
            razredu. Obe sta tudi uspešni raziskovalki. Njuna naloga, v kateri sta preučevali vzorce mozaikov rimskega
            Celja in jih s svojo ustvarjalnostjo prenesli na majice, nakit, skodelice in kazalke za knjigo, je bila na natečaju
            raziskovalnih nalog odlično ocenjena.

            Objavili smo tudi prve modne kolekcije naših dijakinj na Modnem vrtincu pod celjskimi zvezdami, Taje
            Krutil in Melani Sokolove, ki sta jih na sicer čudovitem šolskem modnem dogodku predstavili tudi kot
            manekenki.

            Barve, modni trendi, dodatki in materiali, ki se jih vsako leto znova veselimo in jih težko pričakujemo, so
            del nas, našega ustvarjalnega optimizma, in vedno navdihujoče narave.

                                                                                              Mojca Pristovnik

                                             AKTIV UČITELJEV TUJIH JEZIKOV

            V šolskem letu 2024/2025 smo na Srednji šoli za storitvene dejavnosti in logistiko Celje izvedli številne
            dejavnosti, ki so nadgradile pouk tujih jezikov in okrepile medkulturno razumevanje dijakov.


                •  Angleška bralna značka – Bookworms: dijaki so brali
                    leposlovna dela v angleščini, razvijali bralno razumevanje
                    in besedišče.
                •  Nemška bralna značka Pfiffikus: dijaki so prebrali dve
                    knjigi v nemščini in rešili spletni kviz.
                •  Razstava »Idiomi v nemščini, angleščini in slovenščini«: na
                    razstavnih panojih so dijaki predstavili zanimive idiome v
                    treh jezikih z ilustracijami in prevodi.
                •  Tekmovanje iz angleščine Poliglot in Poliglot 3: Poudarek
                    je bil na večjezičnosti, predstavitvah držav ter
                    ustvarjalnem pristopu k učenju tujih jezikov. Izvedli smo
                    šolsko tekmovanje in poslali več dijakov na državno
                    tekmovanje.



                                                           55
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60