Page 140 - LETNO POROČILO 2024-25
P. 140

PROJEKTNO DELO





                                               DIGITRAJNI UČITELJ



            Nov svet, nova šola! Skupaj za prihodnost.
            Po  definiciji  je  Digitrajni  učitelj  inovativni  projekt,  ki  dviguje  kompetentnost  strokovnih  delavcev  v
            izobraževanju na področjih digitalne, trajnostne in finančne pismenosti ter vzpostavlja aktivne samoučeče
            se skupnosti. Z nami soustvarjajte boljšo šolo prihodnosti! (Vir: digitrajni.si)
            V šolskem letu 2024/25 smo nadaljevali in stopnjevali aktivnosti v tem projektu, saj ga ocenjujemo kot
            izjemno pomembnega za izboljšanje digitalnih kompetenc zaposlenih in dijakov. V prejšnjem šolskem letu
            smo opravljali izobraževanja v t. i. pristopu 1, v tekočem šolskem letu pa smo pričeli z usposabljanji v
            pristopu 2, to pomeni, da so ta usposabljanja izvedena na domači ustanovi, izvajalci pa so t. i. prenašalci
            znanja, ki so usposobljeni sodelavci za prenos znanja in kompetenc z določenega področja digitalnih
            veščin. Tako smo prvo izobraževanje posvetili VR in AR v izobraževanju, vodil ga je Matej Veber. Na
            drugem usposabljanju smo se ukvarjali z obdelavo fotografij s pomočjo umetne inteligence, pripravil in
            vodil ga  je  Peter  Pešec.  Tretje  izobraževanje  je  bilo  posvečeno  tudi  izjemno  aktualnemu pristopu pri
            preverjanju in ocenjevanju – formativnemu spremljanju napredka dijakov; izobraževanje sta vodila Petra
            Verbuč in Urh Grobljar. Poleg izobraževanj v pristopu 2 so učitelji opravili tudi celo vrsto izobraževanj v
            pristopu 1.
            Nekaj statističnih podatkov:
            Št.  izobraževanj,  ki  so  jih  opravili  učitelji  v  pristopu  2:  158  16-urnih  izobraževanj,  kar  pomeni  40,8  ur
            izobraževanj na zaposlenega. Poleg tega so učitelji opravili še 11 izobraževanj v pristopu 1, 4 enodnevna
            in 7 dvodnevnih, to pomeni 144 ur. Skupno je bilo v šolskem letu 2024-2025 opravljenih 2.672 ur
            izobraževanj s področja uporabe digitalne tehnologije pri pouku.
            Skupno število izobraževanj v pristopu 1 in 2 od začetka projekta: 241, oz. 4144 ur, kar pomeni 66,8 ur oz.
            8,4 dni na zaposlenega.
            V  času  nenehnih  sprememb  in  izzivov  nas  digitalizacija  neizogibno  vodi  v  novo  obliko  učenja  in
            poučevanja. Zavedamo se, da so digitalne veščine ključne za vse udeležence v vzgoji in izobraževanju, saj
            omogočajo uspešno navigacijo v sodobnem digitalnem okolju. To zavedanje je pri strokovnih delavcih in
            vodstvu šole na zelo viski ravni, kar dokazujejo zgoraj omenjeni statistični podatki.


                                                           140
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145