Page 85 - LETNO POROČILO 2022-23
P. 85

AKTIV UČITELJEV STROKE V PROGRAMIH AVTOSERVISER, AVTOKAROSERIST IN AVTOSERVISNI TEHNIK

            V šolskem letu 2022/23 smo bili veseli, da je bila epidemija odpravljena in da se je pouk spet normalno
            izvajal v šoli. Pred začetkom pouka smo skrbno načrtovali aktivnosti, ki bi dijake in tudi nas učitelje dodatno
            motivirale za delo.
            Želeli smo, da pouk ne bi potekal izključno v učilnicah in delavnicah, zato smo v ta namen organizirali
            razne  ekskurzije,  ki  se  jih  dijaki  z  veseljem  udeležujejo.  Poleg  rednih  enodnevnih  ekskurzij  se  radi
            udeležujejo tudi večdnevnih, ki jih lahko opravijo v okviru interesnih dejavnosti.
            Da bi bil pouk čim bolj razgiban in zanimiv, smo v sklopu praktičnega pouka izvedli praktično tekmovanje
            med  avtoserviserji.  Najboljši  dijaki  na  tem  tekmovanju  so  bili  izbrani  za  tekmovanje  Mladi  mehanik
            Slovenije, kjer so odlično zastopali našo šolo.
            Z dijaki iz programa avtoservisni tehnik smo prvič pripravili raziskovalno nalogo v projektu Mladi za Celje,
            kjer smo bili zelo uspešni. Uvrstili smo se na državno tekmovanje in za to raziskovalno nalogo prejeli zlato
            plaketo.
            Odzvali smo se tudi vabilu Celjskega sejma k sodelovanju na sejmu Avto in vzdrževanje, kjer smo predstavili
            svoje delo, naša predelana vozila ter možnosti izobraževanja na naši šoli.
            Skupaj z dijaki smo organizirali dan odprtih vrat in tehnični dan za osnovnošolce. Predstavili smo jim
            poklica  avtoserviser  in  avtokaroserist,  s  čimer  smo  želeli  navdušiti  osnovnošolce,  da  se  pridružijo  naši
            dejavnosti. Učence osnovnih šol vsako leto navduši naše delo v delavnicah, saj jim na zanimiv način skozi
            praktične vaje prikažemo svet avtoserviserstva in avtokaroseristike.
            Pri rednem pouku prakse so dijaki z učiteljem načrtovali izdelavo robotizirane kosilnice. S takšnimi projekti
            pridobijo širša poklicna znanja, saj spoznajo delovanje motorja in ostalih sklopov na čisto drugačen način
            kot tradicionalno v klasičnih avtomobilih.
            Naš cilj je dijake čim bolje usposobiti za bodoče delo v servisnih delavnicah, saj bodo oni tisti, ki bodo
            servisirali vozila, s katerimi se bomo srečevali na cesti. Poskušamo slediti trendom avtomobilske industrije
            in se prilagajati hitrim spremembam pri prodaji novih vozil. Le-teh je iz leta v leto več električnih, kar
            podpira tudi evropska direkcija. Delo avtoserviserja bo postalo še toliko bolj pomembno in vredno, saj bo
            dober avtoserviser potreboval več kakovostnega znanja, ki pa ga lahko pridobi najprej v šoli, kasneje pa
            na dodatnih usposabljanjih.

                                                                                                  Matic Turnšek






                                                           85
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90