Page 155 - Letno poročilo 2023-2024
P. 155

PROJEKTNO DELO



                                               DIGITRAJNI UČITELJ


            Nov svet, nova šola! Skupaj za prihodnost.

            Po  definiciji  je  Digitrajni  učitelj  inovativni  projekt,  ki  dviguje  kompetentnost  strokovnih  delavcev  v
            izobraževanju na področjih digitalne, trajnostne in finančne pismenosti ter vzpostavlja aktivne samoučeče
            se skupnosti. Z nami soustvarjajte boljšo šolo prihodnosti! (Vir: digitrajni.si)
            S  sporazumom  in  zavezo  smo  se  projektu  pridružili  tudi  na  naši  šoli,  saj  prizadevanja  za  izboljšanje
            digitalnih kompetenc v vzgoji in izobraževanju  ocenjujemo kot  izjemno pomembna. Trenutno  je v ta
            vseslovenski  projekt  vključenih  399  VIZ-ov  in  12724  strokovnih  delavcev,  ki  so  do  sedaj  opravili  9154
            usposabljanj. V času nenehnih sprememb in izzivov nas digitalizacija neizogibno vodi v novo obliko učenja
            in poučevanja. Zavedamo se, da so digitalne veščine ključne za vse udeležence v vzgoji in izobraževanju,
            saj omogočajo uspešno navigacijo v sodobnem digitalnem okolju.
            Poleg tega pa nas projekt Digitrajni učitelj usmerja tudi v pomen finančne pismenosti in trajnostnega
            ravnanja družbe. Razumeti finance in njihovo vlogo v vsakdanjem življenju je ključno za posameznikov
            uspeh in blaginjo. Prav tako pa se zavedamo, da je trajnostno ravnanje družbe nujno za ohranjanje našega
            planeta za prihodnje generacije.
            V času projekta bo vsak učitelj opravil 13 dni usposabljanj, od tega 11 dni v povezavi z dvigom digitalne
            kompetentnosti  ter  po 1  dan  za  dvig  finančne  pismenosti  in  trajnosti.  Namen  izobraževanj  je  seveda
            aplikacija pridobljenih veščin v vzgojno-izobraževalno delo.
            Za namen projekta je bil imenovan projektni razvojni tim, ki ga sestavljajo Pavel Brecl, Rosana Jordan, Peter
            Pešec, Nik Pišotek, Lucija Šolinc Ovtar, Žan Žlebnik, Darja Rebevšek, Saša Silovšek in koordinator projekta
            na šoli, Valentin Punčoh.
            Po letnem delovnem načrtu smo predvidevali 5 dni izobraževanj v okviru projekta za vsakega strokovnega
            delavca, česar nam ni uspelo doseči, saj smo se pri organizaciji projekta soočali tudi s težavami. Kljub temu
            je učiteljski zbor v okviru projekta opravil 121 dni izobraževanj.
            Projektni razvojni tim se je sestal na dveh sestankih, sprejel usmeritve projekta in razpravljal o doseženih
            ciljih za tekoče šolsko leto, pripravil izhodišča za digitrajno strategijo, določil prenašalce znanja, ki jih mora
            zagotoviti šola, da lahko izpelje projekt.

                                                           155
   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160